Lyckad nyårsafton






Nyårsafton var den bästa och den mest lyckaste nyår jag haft!

Den började med 3 rättersmiddag med Rebecca,Max,Sanna,Micke,Bettan och Tomas.

Förrätt : Skagen kanape & gucamole kanape.
Varmrätt : Potatisgratäng med marinerad fläskfile med rödvinssås och bearnesås.
Efterrätt : Glass med olika såser och daimkulor.

Vi åt, skrattade och hade jätte trevligt. Maten var supergod! Killarna skötte disken medans vi tjejer satt i vardagsrummet och pratade om allt. Jätte trevligt.

Runt 21 kom andra folket som bestog av, Frida, Peter, Lundberg, Matilda och Fabian.
Det blev så bra. Jag och Rebecca hade fixat frågor om allt från Bästa barndoms minnet till hur många man har haft sex med. På så sätt blev det gemenskap och det var kul att veta allas svar.

Chips, ostbågar, vin, öl, cider, drinkar. Bra musik. Allt var superduper!
På tolvslaget hämtade alla sin champange och vi gick ut. Tittade på fyrverkerier och skrek gott nytt år och det var kramkalas som attans.

Johanna och Nettan kikade förbi. Mickes vänner. Det var ju trevligt att dom kom. Men hade varit bra om dom drack också. Hade dom nog varit mer på G höhö.

Efter tolv gick vi upp igen och alla surrade runt. Blev dans i vardagsrummet. Med en underbar kväll avrundade vi av vid 0300 nångång. Alla gick hem med ett leende på läpparna!

Detta år ska bli bra. Ett helt annat år. Sunt år för både kropp och själ. Jag hoppas 2008 kommer bli ett bra år för mig.
Lite mer bilder. Ska uppdatera bilddagboken senare. Misscamilla.bilddagboken.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback