Min kropp

Idag har det varit en strålande dag med sol. Hela helgen har varit en sund helg. Känns verkligen jätte bra.
I fredags var det lugnt. Var bara hemma och tog något glas vin, själv. Hm. Så är det. Men jag slutade jobba kl 19, så var inte hemma förs innan 20 någongång.
Vinet hade väl sin effekt och jag ringde K. Vilket resulterade i något "bra". Nu vet man, en rak puck fick jag. Likaså han. Typ. Men om vi är menade för varandra i framtiden så kommer våra vägar att mötas.
 Det var för det bästa, hoppas du hittar hem vännen :)

I lördags blev det promenad, sen hem till Rebecca där jag,sanna och Becca bastade, bubbla jaccuzzi och vi hade sjukt mycket skum, så det skummade över, haha. Det var lite kul det!
Sen hade vi hårinpackning och man ska tydligen basta med det, för mer effekt ;)

Sen drog Sanna hem till killen, men jag och rebecca köpte powerking och satt och snackade och ladda hem första avsnittet av nya lets dance, höhö. Det var ju mysig lördag det!

Idag blev det promenad i solen till coop, köpte hårinpackning, ansiktsmask, fotkräm. hihi.Sen solade vi solarium. Gött gött. =)
Nu är man en kräfta!



Jobba imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mohaha, översvämning

Postat av: Becca

HAHHAHHAHA, JAG SER UT SOM MIN MORMOR PÅ FÖRSTA BILDEN OMG!

2008-01-14 @ 07:28:34
Postat av: Milla

Haha ja du ser fan ut som din mormor! nu ve vi hur du kommer se ut om hundra år ;D

2008-01-14 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback