Wohow

Kryssning 23-24 Februari ;D
Åker med jobbet, eller några iaf. En del måste väl jobba haha. Ska bli sjukt kul. Kostar mig bara 200kr, hihi :) Hytt med bussresa och sådant tjaffs. Hoppas det inte stormar.. kommer vara läskigt.. hata stora båtar.. men men.. vad gör man inte. Drink and sing trevlig kryssning. hahaha!

Jobbat idag. Nu är jag hemma. Ledig imorgon!! =D Skönt som fan. FAst endå inte.. kul och jobba ju! På fredag blir det frisören.. =)=) . Kommer bli klippt och slingat blondare! Så jag är fin när karln kommer hem från USA! =)
Längtar som attans =)
Lever i nuet, och då är sååå jävla glad! Som nu!
vågar inte tänka på framtiden.. den gör mig tokig bara. Så nuet passar bra.. och perfekt ;D

Nej nej, lite kyle XY sen duscha och sen läsa... kanske sova? vet inte. hihi.

Men KRAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback