Billan på lill - lördan

Jomenvisst.
Kom hem från jobbet vid fyra igår. Vid 17 så var jag hemma hos Rebecca. Sen blev vi utkastade eftersom hennes Ex skulle ha fest...jätte snällt. Grr..

Jag drog hem, gjorde mig iordning. Vi drog ner till Billan och beställde vin och Cosmopolitan, mummss. Lite pommes och såser och ja sådant. Det var mega trevligt faktiskt ! =) hihi.

Tog sista bussen hemåt. Jag är ju lite små sjuk så egentligen borde jag ligga i sängen och kurera mig. Men icke ! Är man fartfylld så är man. Hehe.

Rebecca ringer och väcker mig också. Ganska förståerligt ! Ah... inga kommentarer på den fronten. Men hon kommer väl snart, eller så möts vi upp eftersom vi ska ner och käka på Choys garden var det tänkt. Måste ju pröva stället. Becca var där med Kim och åt en gång och hon älskade maten..!




Haha... Ah vi trodde vi fick plats. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback