Godmorgon, nu ska det bakas

Lite små trött sådär haha.
 Jag och Rebecca ska iväg hem till hennes föräldrar eftersom hennes lillebror fyller 18, fatta 18 år... kommer ihåg när han var typ 14. HAHA..

Tiden går !
Vi ska handla mat åt alla som kommer och grilla, sen ska vi baka tårtor. Härräjösses. Haha. Blir nog skit bra det !

Så snart väl snart börja röra på mig.

I loved Sex ant the city yesterday. En helt underbar film med alldelles för många tårar. =) Haha. Dom lyckades iaf ! dock inte samma klass som serien, but hey... båda lika glamourösa och och jag skulle kunna se filmen sjuttio ggr till, så som jag gör med serien , hihi.

Näää men jahapp.
Kanske inte lika nedstämd som igår. Har hittat nya kvarnar att mala ifrån. Så lite mer positiv kanske.
Jag ska sluta tänka så mkt och bara vara. Good luck haha.
=P

Ikväll blir det nog fest !! Så denna dag blir stressig.. men det fixar sig =)
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback