Cooolt

Det gick bra att hitta. Jag visste på ett ungefär vart det var, har en annan vän som bor där i trakterna. Så jag knata förbi hans hus och sedan kom jag till mattias.
Vi prata, kikade film liksom. Typ chilla.

Vid ett ringer min lilla Rebecca. Hon var på klockartorpet hos Dennis. Hon knallade ner till röda torget, och jag drog oxå till röda torget vid ett på natten ungefär.
Hur söta är vi inte ?
Möter varandra trots stor omväg, speciellt för henne bara för att ingen ska gå själv. =)

vi gick och kissade i buskar och skrattade och sådant.
Sen åker en bil, men en turk som skriker och härjar .... tillslut såg vi att det var faktiskt var Max och Arch !! Så vi fick sjuss hem av dom, haha. Fett ju ! dom hade varit på pluttan och jobbat.






Sexigste bruden i stan, jag vet ! Måste man så måste man.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback