Hejhopp

Hothothot.
Very hot.

Kvällen igår började med att bada jaccuzzi med Rebecca. Det var gött. Hon var så söt att hon tagit med meloner, haha. I slutet av badningen gjorde vi melon skalen till båtar i vattnet. Haha.. ah det var iaf kul =) like always !

Sen fick jag mess av en kompis. Han ville kika filmish. så cyklade dit senare. Blev förföljd av massa polis bussar, dom var överallt. Fast det var ju betryggande !!
 Vi kollade på film och hade det avslappnat och härligt :-) Lyckad film kväll.Yeah!

Cyklade hem efter ett nångång. Det var sån där snygg lutning hela vägen, god damn. Men jag höll mig på cykeln för hem ville jag. Bättre att cykla dit, går mkt fortare när det bara rullar på =)
Vinglig var jag oxå, när jag cyklade.. vad var det i det där vattnet. Kände mig full, haha.

Har kommit hem från bolaget nu. Var inte sådär AP mkt folk, men kö vare. Nytt vin ska man prova på, jag tror det bli gott. =)
Blir Sex and the city ikväll är det tänkt. Sen får man se. Får man andra förslag går man efter dom såklart. Denna helg blir spontan och häääääärlig. Känner på mig det =)

Neeej dags att fixa och dona lite.
Vi hörs !!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback