Jag hörde åska!

Wiho. Det var ganska mysigt faktiskt.

Jobbat idag, gick bra! har lärt mig mkt nu... känns najs igen :-) Tack o lov för Lena, she's the best!

Har köpt sån där AS STOR dusch grej.. vad heter det? där vattnet kommer iaf. Den är så stor att man bara behöver stå rakt upp och ner... nu ska jag bara köpa herbal essensess... sen kommer jag stå och stöna som faen ! ;)

Sitter och pratar med Sanna och vi har konstaterat att en engelska kurs vore inte helt fel. Har glömt bort allt från gymnasiet. Jag förstår engelska... någorlunda... men stavning är ju käpp rätt åt helvete. Haha.

Så jag tänker skriva på Svenska i fortsättningen.
hahaa ;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, ja just fasiken de hade du ju gjort =) vi får måla nailsen och sen gå på engelska kurs A hahaha ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback