kyrkklockarna ylar

Vad högt dom hörs, myysigt :-)

Sitter och dricker oboy och försöker tränga bort lite saker. Går inge bra... menmen.

Igår var vi här hemma. Vi satt och drack och pratade och lite sådant. Tiden gick ganska fort faktiskt. Sen åkte vi ner, men inte Sanna, hon skulle hem hon.
Så vi drog till Billobob och mötte martin... satt lite där men insåg ganska fort att kvällen var redan dömd att bli konstig så vi gjorde ett annat försök å pitchers... men sen sket sig det. Drog till Donkan där jag slängde i mig fort som attan eftersom bror skulle komma och hämta oss... =) väldigt snällt !


Myysigt med ljus


Inte den bästa bilden...


Har en bild på Sanna.. men den får jag inte lägga upp, hahaha..


Vi har ett mysterium.

Vem ringde oss två imorse? mig kl 0925 och becca 0927 ? med dolt nummer ?

Blir gälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback