Lite gitarr fest

Eftersom jag var ledig idag så blev det så att man drog över till Kim som skulle ha fest för en som heter Linda. Dock kom aldrig Linda, hehe. Men Jag, Rebecca, Fredrik, Peter och Kim hade väl trevligt för det :-)

Kim kan både sjunga och spela gitarr och det sätter kryddan ganska så bra faktiskt, riktigt mysigt ! När vi stog på balkongen kom 3 killar och bjöd oss till grill platsen några meter bort. Vi går dit och där sitter dom också och spelar gitarr. Det blev allsång såklart. Hehe :-)

Sen gick jag och Rebecca och la oss på en kulle på gräsmattan och såg ner på grabbarna som satt och sjung och lira. Vi höll på att somna faktiskt, haha.

Idag åkte Fredrik, Kim och Rebecca till Tranås till nån av kims kompisar där. Tyvärr kunde inte lilla jag följa med på denna roadtrip eftersom jag måste jobba. Dom tyckte jag skulle sjukanmäla mig men fan, hade jag haft fast hade jag gjort det tror jag !

Men nu vänder man på varenda krona man har, och varje timme som jag tjänar pengar på är värdefulla. Måste nämligen köpa ny data, samt åka utomlands. Vad prioriterar man ? jag vet inte ännu. Hehe.





1- Kim och Peter
2- Jag och Becca
3- Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

På bilden där kim är mer så heter den andra killen fredrik! Men på beccas blogg står det att han heter jimmy =/ vem har rätt o vem har fel? haha

2008-08-01 @ 05:49:29
Postat av: Sanna

ser ut som det var en trevlig fest =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback