Nu blev det helt plötsligt roligare

Har varit ute och köpt en såndär ställning till bärbara datorer. Så att datan ligger i 360 läge eller var det var. Mkt skönare att skriva då. Plus att jag köpte musmatta med en sån där silikon upphöjning så att man inte får ont i knölen.. ( ah för jag sitter ju heeeeela dagarna så det behövs ju..not ) ... men när jag väl sitter här så känns det skönt =)

Var och köpte arbetsskor också. Trodde det skulle vara svårt att få tag på faktiskt, men jag hittade. Behövde ju skor som andas och som har hårda utifall man tappar plåtar och sådant. Men jaghittade på Maxi för 229kr, fett bra hehe.

Imorgon börjar jag jobba. Ska bli roligt faktiskt att komma igång =) Ser man framemot. Dock är det ju mest introduktionsdag, men endå =)
Hehe..

Have a fin day !

Kommentarer
Postat av: thessan

ahh dom musmattorna är sköna... kan lukta lite skumt i början bara hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback