Oj, smoothie i hela köket.

Jag hade blandad min smoothies med massa goda bär.

Helt plötsligt kommer jag åt knappen och locket var inte på ( eftersom jag var klar ) så det sprutade överallt.. hela köket blev täkt, likaså jag. God damn, där stog jag och skrattade. Men min reaktionförmåga var snabb så jag stängde av.. sen såg jag det vara droppade smoothies överallt.. från taket också, haha..

Det var som i en film mer eller mindre ! haha. Och det hemska var att jag fick det på mina kläder och jag hade ju bär i, därav blåbär och mina vita kläder blev lila.
Av med dom fort som attans och in i skollhett vatten.. det gick bort iaf...

Tog ett tag att få bort allt. Det var ganska bra kraft i det. Har man inget jobb så skaffar man det !

Typiskt mig !

Snart ska jag iväg igen och forsätta min hälso dag.
Take care people !! KRam


Kommentarer
Postat av: katrin

hahahah förlåt att jag skrattar med du har verkligen talang när det gäller att beskriva saker...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback