Sitter och sjunger för mig själv

Här sitter jag i köket med mitt kaffe med hörlurar på hög volym och jag sjunger. Jag undra hur det låter om jag skulle ta av mig dom......... oh goddamn, det låteer inge bra, haha...

Nu kommer det en Hiphopp Rnb låt, lite svårare att sjunga med då.. hahahahah.... kul jag låter, HAHAHAHAHAHAHAHAHHA..... fan vad rolig jag är.. =P

Okej, ehhhh jag har jobbat idag. Gick åt helvete till en början... men sen fick jag lite omtanke av en person där så då gick det bra... jee.
Inge kommentarer..
saknar mina godbitar från förra jobbet =( Dom var och är fortfarande bäst !

Annars längtar man till helgen ganska så stort faktiskt, då händer det grejer ! =) kan behövas kan jag säga er...


You put on quite a show
You really had me goin',
But now it’s time to go
Curtain’s finally closin',



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback