Solen är gone

Från början skulle man ju ut och sola idag. Solen bah försvann även fast dom sa på vädret igår kväll att det ska bli sol. Så det blev att möta Rebecca på stan och springa runt där och lite sådant :-)
Jag fick en glittrig/svart eyeliner av min söta vän Becca, hihi. TackTack.. cute !

Var väl hemma vid fyra någongång.
Ikväll kanske man ska iväg. Får se, ska fråga en prick om han har lust.
Jag tog mig i kragen tillslut och frågar för en gångs skull. Haha..Jag har blitt så himla feg på äldre dagar. Ser bara trubbel mer än kul. KONSTIGT?!

Om det blir så som jag vill så tar jag bussen hem. Rebecca ska också ta den, hon ska hem till Dennis hon. Kan vi snacka samtidigt... haha.. *tjejer*

Ska väl dricka upp mitt kaffe tänkte jag.
Vi hörs. Skriver sen om det blev han eller inte.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback