Stress fest haha

Hejhopp. Äntligen klar.
Kim säger till Becca att festen på pluto börjar kl 1800.. och vi ska förfesta hemma hos kim först.. så nu är man klar.. vet inte när vi ska dit.. och vi måste GÅ dit.. stackars oss =(

Smink och allt kommer bli bajs innan vi är framme, haha.

Ajja.. men det blir nog en bra kväll tror jag iaf =) hoppas jag, haha.

Daniel var över på en kopp kaffe ocksåå... då hann jag stryka och slå in present.. men jag låg efter.. men jag duschade, gjorde håret och sminkade mig på en timme.. jag tror det är rekord fan.. haha...

Igår kollade vi på tårdryparen Titanic... älskar den fimlen fortfarande... äkta kärlek... killar se och lär ! hehe.
Titanic lööööv vill alla tjejer ha ! ;) förutom att han ska dö alltså...hehe

Ha en bra kväll för det ska jag ha !

Herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback