Take a bow

Fan älskar texten i den låten. Går inte att komma ifrån, haha.

Nu sitter jag och är såååå sjukt slut så det är omöjligt för mig att hålla mig vaken länge. Ska kika på rapport och sen blir det läggdags med min bok.
Värsta tant jag låter.

Har gått spåret idag igen. Två varv så det blev 5 km.. yeah. Inge vatten så höll på att svimma av där ett tag... snacka om att man blir seg i benen när man har vätskebrist.

Annars har jag fikat med powerking med lilla poohish och planerat nästkommande helg då det är tråk power meet. BLÄ. Gillar inte raggarkulturen. FÖr mig är det bara en ovårdad kultur som gått överstyr i vissa lägen. Haha.Men klar det finns dom som är "normala" ... typ.

Nä, inget vettigt att skriva.
Hihi.
Godnatt och kram på er.

Kommentarer
Postat av: thessan

ja men det som är kul med power meet är ju BILARNA, inte sluskarna=) Sen så är det ju kul med nytt folk från andra städer och alla är ju faktiskt inte snuskiga raggare=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback