Work out

Idag är dagens schema bra. De blir träning, nyttig mat, hårinpackningar, bastu, solarium, jacuzzi.
Rebecca haffade mig på msn och sa att vi ska ha hälsodag.. för att kicka igång träningen igen. Vilket behövs då man legat på lat sidan några dagar, hehe.


Ahh just ja.
Igår såg vi film. Den första blev the orphanas, helt okej film faktiskt, konstigt slut och måste ses med svensk text då dom talar spanska, hehe.

Den andra filmen vi såg var The happening. En av det sämre filmer jag sätt, EVER. Vi satt och skratta åt filmen för det var så dåligt, förstår verkligen inte hur den kan ha kommit ut på biograferna. Helt okej handling faktiskt, men det dom gjorde av den var skräp.. dåliga skådespelare och allmänt trist.

Så nu vet ni det. Haha.. jag är glad att jag inte såg den på bio. But hey, alla har vi olika smak. =)

Sen satt vi och youtuba och kollade roliga klipp och skrattade. Jag var inte hemma förs halv tre nångång, haha. Får väl passa på medans man är ledig, snart börjar jobbet.

Vi pratade lite om utomlands resor i höst kanske. Vore inte helt fel faktiskt =) får se hur det blir, jag vill nog åka, hoppas Rebecca kommer in på högskolan ! Eller hittar jobb såklart.. :-)j

Nej, hade bra, kram.

Kommentarer
Postat av: dolly

vilken underbar dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback