ajhfakldhfajdfhsdjg

Nu har fått alla mina tider av Cicci. Blir mkt jobb, det är bra det !

Lägenheten var superduper mysig. Jag hoppas Rebecca får den. Jätte nära mig, AS NÄRA. Den är på stentorpsgatan om jag inte nämnt det. Mitt i mellan mig och Sanna, perfa !

Så nu håller vi tummarna på att Jag och Sanna hjälper Becca att flytta i augusti ;)
like 2006. Haha.

 För er som inte förstått så har ju Max och Becca gått skilda vägar. Så det vore ju bra om hon fick denna lägenhet. Men dom är goda vänner och hon bor kvar där tillsvidare :)

Jag köpte nya träningkläder idag. Vita och härliga. Men det värsta är att jag inte varit ute och gått idag =/ . Får dåligt samvete ju.



Jag tror inte att NÅGON, INTE NÅGON kommer att kunna sno denna permocykel.

Haha. Vad tror ni?

Nej, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.
Ikväll är det Ryssland-Spanien .... HEJJA RUSSIA! Vore så grymt kul om dom slog spanien ! =) Röra om i grytan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback