Är man en tjuv nu också?

När man ska prova kläder i vissa butiker, som tex Ginatricot där jag var idag så får man alltid en skyllt där det står numret på hur många kläder man har för att man inte ska kunna sno.

Jag hade 3 st. Då fanns det ingen skyllt där det stog 3. Happ,då fick jag vänta, vänta , vänta. Då sa jag till henne, men ta skylten 2 och 1 så blir det 3 ... jag menar, jag hade inte ens en väska med mig och inte ser jag ut som en tjuv ? haha

Hon bah ; eh nej tyvärr, då kan ju du lämna tillbaka ett plagg med skylten där det står 1 på och sno det andra plaggen.

Jag kände mig verkligen skit dum, som en tjuv.. att hon verkligen kan tro något sånt om mig liksom. Jag kände mig jätte dum ju. Haha.

Tänk så det är nuförtiden, dom måste verkligen "misstänka" alla. Stöööört.

Annars har jag snurrat på stan hela dagen.
Gött.

Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback