åskan hälsade på igår

Det var så mysigt inatt. Vakande av att det åskade och donade som tusan. Jag tittade ut och såg typ ett moln, sen gick jag och la mig igen, då började det spö regna verkligen !
Jag sov så gott  =)

Igår var jag hemma hos becca. Vi kikade på filmen Whisper, helt ok faktiskt. Handlar om några som kidnappar en pojke, men helt plöstligt blir han den som typ kidnappar dom. Ajja haha.

Sen kikade vi på " brick lane" . Alltså, det fanns inte med swesub, men kollade endå. Dock förstog man 50 % vad dom sa eter som dom bröt på engelska då dom var bangladesh folk i filmen.
SÅ om ni ska se den, se den med swedub.
Fast den var inte speciellt bra, haha.

Jaha idag är det 30 grader och sol igen. Inte kanman sola heller för huden är kaos. Men men. Vi ska väl knata till bolaget tror jag.
Ikväll blir det vin och sen får man se :-)

nej, dags att käka lite.
Adjö!




Kommentarer
Postat av: thessan

fan att man missade åskan!!!! älskar ju sånt!!! FAN! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback