baka baka baka sockerkaka =)

Jag tänkte följa Sannas fotspår, jag ska baka idag. Hon bakar ju varje dag, nästan iaf. Haha. Vet inte riktigt varför jag ska baka, men det kan ju vara gott när man blir sugen på något sött. Typ tant redbarries veckan. Hehe..

Ikväll blir det ompyssling med bad, peeling och ansiktsmask. Det är fina grejer det ni. Det kanske inte syns, men det känns så mkt bättre. hihi..
ja, lite som Sanna också. ( det gör hon också ganska ofta )

Jag börjar mer och mer inse att jag, denna dag, förvandlas till Sanna. Haha.

Nu pratar jag med............................. SANNA på msn.
Fan sanna, jag kommer drömma om dig inatt. Haha. Blir för mkt av dig här, haha.

Jaja, varför inte slå på helt och säga.
Tack och hej kram Sanna.

haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, go du är =)

Kram på dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback