Blir det svält diet imorgon nu eller?

Lars winnerbäck i hörlurarna, kall vind som blåser från fönstret, klockan är 23:32.

Idag var jag på stan, hela dagen,och en tjej måste ju äta, eller hur ?

Min frukost bestog av, 2 mackor, oboy
Min lunch bestog av, 1 baguett, coca cola
Mitt mellanmål bestog av, 1 mjukglass med tuttifrutti strössel.
Min middag bestog av, 1 till baguett med vatten ( lite nyttig iaf )
Min kvällsmat bestog av 2 mackor, oboy.

Ah, imorgon får det väl helt enkelt bli svältdiet. Om Anna Skipper ser denna meny för idag skulle hon bli ox-tokig och låta mig knapra bönor i en hel månad.

Jag känner mig helt uppblåst.

Men vet ni vad jag kom att tänka på ?

Att när man själv tänker på vad man ätit idag, och om det är sjukt onyttigt ( som min meny idag ) så det första man tänker på är , JAG MÅSTE BANTA IMORGON !! 
Vilket jävla samhälle man lever i egentligen.

Som att jag skulle gå upp 5 kg för att jag råkade leva på baguetter och mackor i en dag?
Jag vet ju att det inte är så, men endå får man dåligt samvete, som att man "svikit" sig själv och sin kropp.

Nej fy fan.
Så ska jag inte tänka, imorgon blir Donkan, hahaha!

Och vet ni vad, idag såg jag monstret när jag satt och fikade, alltså, vilken skräckupplevelse. Hur fan har jag kunnat tagit i honom?
jaja, det var ju vintras........................ och nu är det sommar. Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback