Dilemma i hövvet

Ska jag träffa han ? eller ska jag skita i det ?
Jag vill, men jag vågar inte. Jag ska sluta krongla, så som han sa. Ja, visst fan kronglar jag ? men jag är rädd bara. Jag vet ju själv hur jag fungerar.
Okej, jag ska bara dit och prata och kolla film. Inge mer med det liksom... men tjejer tänker oftast ett steg längre. JAg kanske ska sluta göra det och bara ta det som det kommer?
Okej, ska nog bestämma träff med han och kolla på film. =)  om han nu vill.. har ju sagt nej ett antal ggr redan.. haha.

Nu ska jag iväg och handla bolag och skitans.. jaja.... hm...får se om man hittar det där vinet.. känns inte som det.. haha.. tessans vin.. vet inte ens vad det heter, hahahahaha..

goodluck...

im är det midsommar. hej o hå. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback