En jobbig promenad till och från stan


Sådär ja, nu är man hemma igen.
Fick gå ner till stan för att Rebecca skulle uträtta några ärenden. Mötte madde också, från mitt förra jobb. Det var kul och se att hon lever ! hehe. Hon ville att jag skulle söka till jul igen där. Haha... ja, hon skulle bara veta.
Fast vem vet, man kanske hamnar där igen. Vore kul iaf, träffa alla och kunna allt samtidigt.

Har jag inget jobb då. Alltså heltidsjobb så kanske man kan mejla dit. Då borde väl allt vara över? Han borde väl glömt allt? och likaså jag.
Allt det gamla skulle kanske tillhöra det gamla. För mig är det så redan nu, men jag skulle aldrig sätta min fot där och se han i ögonen igen. Aldrig.
 Får hoppas att alla dom känslorna någongång försvinner..

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig. Sen ska vi dra till Thessan på festis.
Man vet aldrig hur denna kväll kommer att sluta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback