En uppblåst ballong

Har varit och firat studenten, det var gott med smörgåstårta, höhö. Jätte fin klänning hade hon också, från ursulas.. !!! =)
Hoppas hon får det kul ikväll !

Sen for vi hem till brorsan och fikade lite eftersom han fyller år idag. Stackarn fyller alltid år när det är någon som tar studenten, haha.

Annars har det väl inte hänt något mer idag. Det var väl enough, så jävla varmt så man orkar inte så mycket. Joo, jag köpte 2 linnen och shorts också...och en klocka ! .. JAAAA, EN KLOCKA.

Suttit på bänken idag också, och snackat med becca om barn och sådant och vi kom fram till att vi inte vill ha det jusst nu. Haha. Vi vill leeeeva och seattle down senare i livet. Sen kan väl det ändras fram o tillbaka också.. =)

Imorrn blir det framnäs, vi ska cykla dit. Max,becca,jag och niklas i think. Kan bli trevligt, och hoppas på att bli brunish.
På kvällen vet jag icke, kanske grilla o kubb.
Lördag blire jag och bruttan ;)

HARE !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar så jätte mycket =) men det var väldigt varmt i de kläderna dock =/ Haha, ja både mari och emelie är ljusa igen =/ bara jag nu som är mörk hehe. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback