förslag på mat

Oh, den ständiga frågan. Vad ska man laga för mat idag då? Fantasin på maten är noll komma noll noll.
Har någon enkla förslag ?
Inte en nöt kommer kommentera. Alltid samma människor. ( Tessan, Becca, Sanna ) ..Förstår inte.. många som läser bloggen, men ingen orkar kommentera. Töntar. Hihi.

Nej, jag har inte mycket att skriva idag.
Snart är det midsommar, åter igen. Förra året var ju katastrof då Max och Becca gjorde slut samma dag. Haha. Detta år är samma situation, men endå helt annorlunda. =)
Jag tror det blir en mysig midsommar faktiskt.
 Ska snacka lite med Sanna när hon kommer hem från jobbet, så nu vet du det sanna panna ;-)

Jag är sugen på att kramaaaaaaas och mysa. De ni !

Hejhopp gummikropp.


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha, jag känner igen det där :P



kolla på arla.se finns mycket bra recept där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback