Fredagen den 13 onde. JAPP !

Hallå vilken jädrans kväll det blev igår. Haha.
 Ska korta ner den i bitar. Haha.

Jag och Rebecca for till Tessan som skulle ha fest. Allt började faktiskt små bra mer eller mindre :-)
 Sen blev det Par-bråk utav bah helvete.. Tessan och sonny bråkade. Sen var det ett annat par där som bråkade.

Tessan drar ut med helena. Jag och becca efter... vi satt och beklaga oss hur dryga alla killar är som bara tänker på sig själva typ.
Vi ringde runt till lite folk och frågade vad alla gjorde. Hälften var nere på öl tältet ! så vi drog dit vi ! och hittade inte en jävel av dom vi ringde igår, HAHA. Fi fan...

Sen drog vi vidare till donken, där var det slagsmål, blod överallt. skit smaskigt med hamburgare.. not. Sen drog vi till saffets. Tessan skulle möta någon pasi och han satt där med en kompis som var så jäääävla dryg, haha. Drygare människa får man leta efter.
Han fattade verkligen inte att jag inte orkade engagera mig i honom. Endå fortsatte han.. blääha !

Sen gick tessan med dom,och jag och becca knallade hemåt i kylan. Fan så lång vägen kändes. När jag släkte lampan när jag skulle sova måste det gått fort.. kommer inte ihåg nått. Sussa som ett litet barn!

Jag och Rebecca.


eh, vad fan hette han? ajja, han och fia.


Tessan ! =)


Rebecca kissar! ;)


Jag o tessan, sexigaste minen ever.. :D


jessika


Jaaag


Fick ett samtal imorse kl elva av en "gammal" kompis. Förut stog han mig nära, han betydde ganska mkt för mig. Men tiden har gått och han har skaffat tjej. Ja inge mer med det liksom. Så är det ju ! =)
Han sa i telefonen imorse små grinig att han inte fann någon anledning för mig att jag ringde och tydligen blev det väl tjaffs. Jag frågade bara vad han skulle hitta på eftersom hans vänner var vid öltälten, trodde han var där! Var aboslut inget speciellt.
Men han var nästan arg på mig och jag blev helt tår färdig för jag kände mig som en jävla bov.
Nu är kontakten avbryten, iaf från min sida.
Jag blev besviken, ska man inte kunna ringa för att han har tjej ? Vi pratar fan aldrig med varandra. Nej, usch, sån stil funkar inte hos mig.
Får väl hoppas dom löste allt om det nu var något tjaffs och svartsjuke drama. Var iaf inte mening. Ville bara var trevlig.

Nu ska jag äta, sen kolla fotboll, SVERIGE-SPANIEN !! hejja sverige :D:D:D:D
Kommer nog bli en jävlig gooo kväll, i hope ;)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback