Im buuuuurning, im buuuuuuuuuuuuurning


Hej godagens gott folk !

Idag cyklade jag, becca, max och niklas ut till framnäs. Hel skönt att cykla, me liki !

När vi var framme höll jag på att dö av svettma ! ah, det tror jag alla höll på att göra..men det vare värt.

Årets första dopp gjordes today. Och det blev faktiskt fyra DOPP typ. Vi badade inte, för det var för kallt fortfarande, iallafalll för oss !
Killarna badade lite längre dock.

Sen drog dom och vi låg kvar och pressade. hade en riktig go sak framför ögonen.. Grr... tänk om man vore lite utlänsk, då hade man gått fram, men vi svenskar är ju så otroligt tråkiga och fega. Haha. Jaja, fin var han iaf. En riktig karl !
* han ska jag drömma om inatt * Förlåt björn gustavsson, love you endå. Haha.

Jaha, det var en mysig dag med pastasallad och liknande. Blivit bränd som fan på hela kroppen, tom benen, sjukt. Jag ligger väl på runt 170 grader just nu.
Ansiktet har lugnat ser sig lite granna iaf.



Syns inte på bilden hur bränd jag är. Men brun är man ju lite iaf ! =)

Inatt har jag drömt så sjukt konstiga drömmar.

Första drömmen är suddig.
Men jag, max, malin ( av alla?! ) eh, vi var sexslavar i en källare alltså. Galet. men det hände inget liksom, för jag vaknade.

Sen drömde jag vidare att jag fördes bort från dom typ. ( vet inte riktigt hur det gick för dom, haha ) men jag hamnade i ett land, något arab land. Blev lurad av en arab kille, men jag hamnade i en lägenhet där vi var slavar. Dock hade jag aldrig sex i drömmen eller så, alltså våldtogs ( tack o lov, även fast det bara är en dröm ) .

Men i drömmen förstog jag att jag blitt kidnappad. Men ville inte inse. Ingen förstog mig och min svenska. Sen mötte jag en annan tjej i lägenheten som pratade svenska, vi kramades och grät för att vi förstog varandra.

Sen vaknade jag.

Sen drömde jag vidare igen på typ samma dröm där jag skrev brev hem till mamma här i sverige och jag skrev att jag ville ha frihet, jag skulle rymma. Antingen dör jag eller lever jag, bara jag blir fri.

Sen vaknade jag.

Sen drömde jag igen.
DÅÅÅÅ var jag tillsammans med BJÖRN GUSTAVSSON!
VI VAR SÅ KÄRA !

Ohh, jag kommer ihåg att jag var så lycklig. Vi promenerade i sommarvärmen... hihi.. och var såå förälskade. Och alla var så avundsjuka på mig, hihi ;)

Och vi hade samma humor och vi skrattade och hade såååå kul :D

Sen drog vi hem till hans lägenhet i egypten. Vi skulle sova tillsammans. Han var bestämd att vi bara ska sova, inte ha sex.. awwhh.. cute.
=)

Sen vare massa folk i hans lägenhet. Skit stört.

Så jag skulle bre en macka till ett barn där. när jag var klar med det kom barnets mamma och sa att jag tagit en smutsig brödkniv som låg under diskmaskinen för att bre hennes dotters macka med.

Då gick alla emot mig på festen. Jag skulle bli misshandlad, men jag gjorde så att jag själv vaknade.. tack o lov.

Men nu ska jag käka !
KRamkram!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Moaha vet du vad jag har ätit idag?

Makaronisallad med såsen ;) Mums! Ska lägga in ett kort på bdb bara för dej! höhö :P

Postat av: thessan

oj vad mycket du drömmer om fångenkap och kidnappning hehe kolla upp vad det kan betyda=) hehe

2008-06-06 @ 19:57:54
URL: http://metrobloggen.se/FokThessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback