Imorgon börjar Hälso maten

Imorrn ska man handla in hälsomat, alltså frukt, grönsaker, fisk, kött. Ja allt som är nyttigt. Ska börja äta mindre portioner och nyttigare. Sen 5 ggr om dagen. Alltså inte måltider, utan mer frukt som fyller ut, eller smoothie. Kanske ska köpa mix maskin imorrn, hihi.
Ska börja gå en timme om dagen också.. jag som hatar att gå. jaja, vi får la se...

Nu gäller det. Och om det finns någon som har skit bra recept på smal mat / Gi-mat som är enkelt att tillaga, ( jag är inte en drottning i köket ) så skriv gärna =)

Jag känner, this is it. Fan känner mig som ett svullo. Jag ser gravid ut !!!! haha. Och ja, jag gör det för att må bättre själv, se bättre ut i mina ögon. Hälsan på mig är endå bra, så jag gör det faktiskt inte för hälsans skull om jag ska vara helt ärlig !! eller jo, lite kanske.. ska ju endå leva med min kropp i många år till ! man får väl tänka långsiktigt antar jag... hihi.

Happ. Nu var kl 2304. Kul kul...
Nudå? läsa?sova?tv?
happ..

Kramgodnatt typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback