its raining men

i wish. haha.
Tråkigt att det var sista avsnittet av Desperate housvives förra veckan. Jag såg inte det då eftersom det var fotboll. Men ska kolla på avsnittet strax.
Uscha.. trodde det skulle gå ikväll, istället är det " i huvudet på gynning " , har kollat på det någon gång förut men tyckte inte det var speciellt bra.. kanske bättre denna gång, who knows.

Nu åskar det ute. Mysigt.
 Tänker på han igen. Han har fastnat totalt.
Jobbigt värre.
Det brukar inte kännas såhär. Eller brukar det de? Jag har glömt. Men jag vet en sak. Jag tänker inte lämna det åt sidan. Jag tänker vara smidig, sen får det stupa eller gå bra.
Får se hur jag känner nästa gång jag träffar han. Det kanske inte alls är samma sak... =)
Jag har lärt mig av mina tidigare misstag, dom tänker jag inte göra om, det är inte värt det. På den fronten har jag mognat.
Det var väl på tiden, höhö.

NEJ. Jag pratar inte om någons jävla kille. Så bli inte misstänksamma. Tack.

Jag längtar tills vi ska på Sex and the city. Hihi. Rebecca sa idag att vi ska ta en cosmopolitan på skyen innan, hahahahha. Bara för att :D
Sanna, du ska också med, och säg inte nej, för ordet nej accepterar jag inte längre ifrån dig baby ;)




Baby can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time, youd be mine?



Kommentarer
Postat av: Sanna

ja men alltså om man redan sett den då?? måste jag då betala pengar för att se den på bio då? :S Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback