Man mår som man förtjänar

Hjälp vilken kväll, natt, morgon det blev igår/idag. Haha.

Började med grillning hos Pooh, sen kom Sanna också. Blev snacka och massa vin. Sanna drog hem, vi skulle dra till La tapita, MEN, det var stängt för hyresvärden hade blitt hotad.. jag säger bara, Och? haha.

Vi drog till Bill och bob och satt där och mös. Sen blev det fest, vi drog dit och hade massa trevligt typ.

For hem på morgonen någongång, har inte så bra tidsuppfattning typ. Men jag vet att det var varmt och ljust ute, haha.

Mötte rebecca, vi snacka lite hemma hos mig om lite saker * privat * .Sen orkade hon inte gå hem så hon slagga på min soffa... söt hon är, småsnarkade lite ibland. haha.

Fy fan, det var en sån sjukt bra kväll med så goa människor, sånna människor älskar man att umgås med. Det bara sprudlade glädje :D

Det var längesedan man hade en sån här kväll, och jag har saknat det, det var riktigt kul !
Älskar dig gumman!!

MEN, nu kommer det stora MEN:et ! Fy fan vad bakis jag är rent ut sagt. Skallen dunkar, magen gör ont, jag svettas. Ahh.. fi fan, var nog 2 år sedan sist jag hade denna känsla och denna bakis känsla i mig.
Men det vare värt !


Vi åt mat...


Sanna koma =)


Vi åkte ner till bill o bob...


Sen har jag inga mer bilder, hahaha.

Men denna lägger jag upp för att visa att jag var en mjölkbonde igår :D fast man ser inte så bra, men endå!


Happ, jag försöker ragga någon att äta pizza med mig, men det går inge bjaaa... tråk!!!

 Nu måste jag duscha, en kall dusch, sen  kanske ta cykeln till pappa och daniel o kolla på fotboll !

Have fun today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback