Min barnmorska vet inte vem jag är

Det är helt sjukt, och otrevligt.
Jag har haft samma barnmorska sen jag börjde med p-piller, vilket är hela 7 år sedan. Jag har gått dit många ggr. Men hon säger varje gång " Hej, (skakar hand ) dig har jag inte sett förut, har du gått hos en annan barnmorska?"

Jag tycker det är ganska opersonligt. Varför känner hon aldrig igen mig ?
Jag menar, man har endå visat upp det mest privata för henne ett antal ggr, då vill jag väl endå känna mig trygg och känna någon slags connetion.

Jag ringde ju henne igår, då sa hon samma sak, har du gått hos en annan? och vi sågs senast i april. Det är inte ens lång tid.
Ska dit på måndag, får se om några klockar ringer för henne!!! haha.

Men visst är det otrevligt??!

IDag är det studentes lyckliga dagar, trevligt trevligt. Ska fira rebecca ( pappas sambos dotter ) . Grattiiiis. JAg ska dock inte med på utspringningen, jag kände inte riktigt för det faktiskt !
Men ska gratta henne ikväll !

Shit, 3 år sedan man själv tog studenten, tiden går !

Och bror fyller 24 år idag, GRATTIS Daniel. Han ska vi fira senare, efter student firandet. Hehe.

Ha en trevlig dag alla, :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback