Min granne är ett psyko

Jag sitter och lyssnar på min grannes skit äckel musik. Han spelar riktig hårdrock/metall och sån musik ska inte ens kallas musik. Det är bara skrik skrik skrik och elgitarrer med massa bom bom bom. BLÄ.
Här vill jag bara sitta i mitt vardagsrum med natuprogram på och en kaffe i handen och ta det lugnt. Men icke, jävla psyk granne, flytta härifrån !
Det skulle vara betydligt lättare om han spelade lugn, skön musik. Jaja..

Jag tror att det snart kommer börja regna, skönt. Det är typiskt söndagar det.. regn, film och mys.
 Igår hade vi ett dilemma. Skulle vi sitta inne och kolla på film? eller dra ner till bill och bob och kika på människor.
Efter många överväganden fram och tillbaka så blev det ner till stan eftersom jag också haft tele kontakt med Alexander.

Vi var på Billan i 5 min typ. Sen drog vi till pluttan, ( pluto ) . Där var alexander i kön och det var ju kul att träffa honom igen, inte igår :D
Han var på lyset han, haha. Smal har han blitt, som attans. Men fortfarande alex i mina ögon iaf =) Han är go han.

Sen hamnade vi hemma hos Rebecca på natten för pluto var ju hur tråkigt som helst, som vanligt. Haha. Att man aldrig lär sig.
blev väl någon kaviar macka hos henne, sen knatade jag hem...

ohh, nu har grannen höjt mera. Jag kommer börja gråta. Snart går jag ner och häller kaffe i hans brevlåda. Eller ägg kanske?
Nej, toppen på moset skulle vara att skita i hans brevlåda. Mobba ut han totalt från denna trappa, är ni med mig?!

Kanske ska göra som jag och brorsan gjorde när vi var små. Vi bodde på pettersberg då. Vi hade en granne under oss som konstant spelade musik, sån här rock skit musik.
Vi skrev på små lappar, " sänk musiken nu " , det var inte bara en lapp, utan flera, sen stoppade vi dom i brevinkastet. Haha.
Det blev tyst tillslut, tills han såg en massa vita små ihopskrynklade lappar nedanför brevinkastet. Haha. Kanske ska köra den taktiken igen ;-)

Neej, jag ska väl surfa runt lite nu och surpla upp mitt kaffe.
Hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback