Ohhh suck på tekniken

Har ju haft telefon kontakt med Tele2 3 ggr innan jag fick en person hem skickat hit för att kolla varför mitt internet inte fungerade.

Det slutade fungera när jag fick en lapp hem av tele2 att jag ska fylla i uppgifter på nätet för att dom skulle uppgradera systemet. Det gick bra och tydligen registerades det, dock så slutade internet att sända.

Så fick hem en kille här ( som för övrigt luktade sjukt gott ) hihi. Han mätte och höll på här. Tillslut från ingenstans fungerade internet.
Han drog.

Sen gick det en kvart och skiten la av igen.
jag ringde tele2. Hon sa att dom fortfarande håller på att kolla på vad det kan vara för fel.

Nu fungerade det igen, från ingenstans. Fast då finns ett annat problem, dosan har dålig kontakt med datan. Alltid något.

Får väl se hur länge internet håller sig vaket !

Jobbade som sagt i tisdags. Herreguh vilket röra.
Eftersom en var sjuk fick jag, på min första dag, täcka upp för henne.
Dåligt stil, jag fick ingen introduktion eller något. Jag kämpade verkligen och gjorde mitt bästa.
Jag var lite små grinig när jag äntligen hade slutat. Jag fick ingen information om något.

Sen fick jag höra att dom tydligen var väligt nöjd med mig och att allt blev fel från början då dom satte mig i jobb direkt. Jag ska få mer tider och jag väntar på att hon ska höra av sig !

( min mammas kompis känner henne jag jobbar för, så jag fick jobbet )

Får se hur det går nästa gång då.
Ahh just ja, jag jobbar som restaurangbiträde / mattant. Haha.
Egentligen inte alls min grej, jag gillar att stå i butik. Men detta funkar ju det med, var ganska kul. Tror det blir kul när man väl kan sina grejer, det är ju inte direkt ett svårt jobb ! :)

Annars har inte hänt så mkt mera tror jag.
Eller jo det har det. Men det tänker jag inte nämna här.

Imorrn blire fest hos tessan! =)
Det ska väl fortfarande gå av stapeln VA ?haha

Igår låg jag och becca i jacuzzi kl 22 - 23,30 och lyssnade på relax musik med badskum, hahaha. Vilken syn, vi skrattade mkt iaf !
DEt skulle vara avslappnade, men eftersom becca lade in värsta relaxmusiken med indianer som sjunger hoa hoa så blev det lite små komiskt !! =)

Idag ska jag köpa SVERIGE TRÖJJA. HAHA. Kul att ha ju ! ;-)

Nej, dags att sluta skriva känner jag. Blir ett väldigt tråkigt inlägg, FELÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback