PUCKOOOOON

Idag fick jag hem en sån där rabatt check från Ellos. Det står att jag får 60% på det plagg jag ska köpa. Ahh, skit bra tänkte jag liksom.
Så jag skulle gå in på ellos och kika efter något linne, jag menar efter 60% rabatt blir det inte mkt pengar. Jag hämtar den där lappen för att läsa igen. Då börjar jag läsa den lilla lilla texten där det står att jag måste handla för minst 400 kr ( EFTER AVDRAGEN RABATT ) ....

Måttligt besviken blev jag och slängde skiten i papperskorgen. Så lurad får man icke bli...

Idag är det SVERIGE - RYSSLAND ! avgörande match. Ska kanske ner till billan och kika på den. Får se.. =)

Hur tror ni det går ikväll ? vem vinner?

Jag tror och hoppas på vårat vackra Sverige !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback