Spöregn från och till hela dagen

Guuh så mysigt. Vaknade massa tidigt av allt regn. Och nu på dagen har det oxå spöregnat och pytte pytte lite åska hördes, synd att det inte blev mer av det. För de diggar vi hårt !

HISSA = ÅSKA
DISSA = HJÄRNSPÖKEN


Kan inte dom bara försvinna åt h-vete nånstans.
HATA. Hatar honom. Hemskt människa. Han förstörde mig. Totalt. Hemskt, hatar han. Varför släpper jag det inte ? Flera månader sedan han gjorde mig illa.
På natten spökar han i min hjärna, varje gång han gör de så får jag kramp i magen och hjärtat bultar på. Jag vill att han ska försvinna någonstans. Hur förtränger man bort allt ?
På morgonen när jag vaknar är han där och gnager i mig. Gör min morgon pest och pina. Jag fattar inte. Aldrig haft detta problem förut.

Jag hatar mig själv, jag känner mig äcklad av att jag varit med honom. Det försvinner inte hur mkt jag än skrubbar, han är under mitt skin.. han kryper fram varje natt, varje morgon för att fortsätta pina min vardag.

Det känns som att det bara blir värre och värre. Som att allt som jag förträngde bort, alla känslor, alla tankar, allt det onda. Jag tog bort det. Grät inte ens.
Men nu är det 1000 ggr värre.
Jag ransakar allt, mig själv, honom, allt. Varför, varför gav han mig sån smärta. Och varför kan jag inte strunta i alla dessa tankar.
Det är för att jag känner så mkt hat. Helt otroligt. Ni ska bah veta min känsla.
Jag känner mig så förnedrad. Liten. Svag. Jag vill spy när jag tänker.

Det går säkert över. Nångång måste det släppa. Försvinn.

I didnt think outside the box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback