Sverige bjöd på skräll

Jag har fan inga ord.
Hemkommen från pitchers. Såg framemot på lördag då vi sa ; På lördag, då jävlar blir det alkohol och sverige mot holland.

Vad fan hände? Ryssjävlarna spelade bra. Hur då?
Sverige ska ju ha krossat dom, sverige är ett bättre lag. Det ryssland hade mer än sverige vad kämparglöd och vilja.

Vad hade vi för spelare? Såg ni backarna ? jag vet inte, men jag såg dom inte. Alla spelade i någon konstig klunga. Passningspelet fanns inte. Sverige spela till Ryssland mer än till sina egna lagkamrater.

Zlatan gick runt och halta och klagade. Skit i knät zlatan, spela fotboll, det handlade om vinna eller försvinna, skit i skadan, vart fan fanns glöden?

Ljungberg spelade bra iaf, medans det såg ut som Elmander hade tegestenar i brallan. Segare människa får man leta efter, dessutom måste han varit skelögd då han passade helt åt helvete.

Jag är så förbannad och besviken. Det var denna fotbollssommar. Hade ju varit kul att iaf kommit vidare ifrån gruppen..

Pinsamt Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback