Trött och huvudvärk

Helt plötsligt slog det bara till och min kropp blev trött. Jag skulle lätt somna rakt av, här och nu !
 Blev en hejdundrans jobbig promenad idag. Det var så varmt och jobbigt. När det är sol får man helt enkelt promenera på kvällarna.

Annars har det inte hänt så mkt mer idag. Tiden går ju snabbt. Lagade mat också. Tar tid. Nu sitter jag här och somnar typ.
Har en galen fluga här som flyger runt runt runt och hittar inte ut. Stackars. Hoppas han hittar ut innan jag ska sova inatt, annars får han dö helt enkelt.


Förövrigt vill jag rekommendera denna lotion som även ger en slags tanning. Den funkar faktiskt och luktar gott.
Fast första gångerna kan bli lite små gul ton på huden.Fast det är inget som stör. Men efter ett tag så blir det brunt, jämt och fint :-)


Finns på ÖB för 30 kr.

Ikväll blir det nog filmkväll. Skönt.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback