Twistad helg med twistade tankar

Igår blev det mat hemma hos becca och max, skit gott verkligen. :-)
Sen drog max.

Vi satt kvar och drack och pratade som vanligt.
Vid någon tidpunkt på kvällen/natten drog vi på fest. Samma fest som förra helgen.. nästan iaf..! =)
Det var lika trevligt, lika underbart, lika kul.

Jag har ont i huvudet, mina tankar bara väller fram. Jag tänker på honom non stop. Drömt, fantiserat. Jag vet att det inte går.
Men hur kan jag bara släppa han som fått mig att verkligen as garvat två helger i rad, varje minut? samt att han verkligen är charmig. Inte alls snygg, men hans utstrålning gör mig tokig.
Humor, det är det. Det som gör mig galen, och upp i det blå. Jag älskar sånt.
Om jag skulle träffa han mer, skulle jag kanske falla. Det får jag inte, det går inte. VARFÖR VARFÖR alltid mig. Varför. Jag har sån otur.

Jag hoppas på mirakel denna gång. Jag vill verkligen se. Jag vill, det vet jag.
Nångång är det väl endå min tur.

Happ.Öh. Joo.. på natten/morgonen drog vi till milles också. Raur. DEt var kul det med. Haha. Jaduuuu pooh, när kom vi hem? haha.
Ah vi gick iaf hem därifrån hem te mig. Kanske klockan fem eller nått.. haha.

Man kanske ska börja kolla på klockan lite mera.




Nu ikväll har jag varit ute och gått och lyssnat på winnerbäck. Så såg ni någon konstig filur med keps som såg psyko ut så var det bara jag.

Jag gick runt i min värld. Tänkte, grubblade. Lyssnade på winnerbäcks ord, tankar. Han är så clever. Deep shit.
Nu sitter jag här. Skriver, tänker.

Jag tänker för mkt.
Jag tänker på honom. Bara idag får jag det. Efter klockan tolv inatt ska jag ha släppt det.
Imorrn är en ny dag, och han får inte vara med.



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback