besatt madame

Okej, kan inte sova.. måste vänta tills Andra avenyn laddar klart... måste kolla.. ladda klart någongång då. Fan det är så spännande.. jag är besatt.. lite eh... psykobitch... kanske emo. LADDA KLART DÅ! #¤%&=?"%¤#"#¤%"!!!

FY!

Och jag är så JÄVLA sugen på VIN. Det är nästa lite creepy. Alla bah drack och åt mat i Andra avenyn.. det var fan vin överallt... jag vill ha, tjejsnack, mat, vin, party. HEVLETE GE MIG!

Vad är det med mig?
Tror det var den där förbannade Ostmackan, ja, ni vet, den förbjudna.. NATTMACKAN som man absolut inte får äta... och jag gjorde det.
Skämms lite.

Tittade nämligen på Top model och kom på att jag är sjukt sugen på att bli blondare och skaffa hårförlänging som ena tjejen där.. shit så snygg blond färg det var. GE MIG , huvaligen!
Och jag tänkte på träning.

Ja, jag tränade idag. Och det var SÅ himla skönt.. jag tänkte.. ingen nattmacka nu Camilla.. fy på dig. Men ja, vad gör man? jo man går till kylskåpet och tänker ( som alla andra nätter ) " Detta är sista gången jag äter nattmacka"

Lite fucking självdisiplin får man väl ha? Hur ska jag annars glänsa i sommar? Ne.. nu får det vara nog. Hej och hå... =)

FAN JAG ÄR PÅ SÅ HIMLA BRA HUMÖR SÅ ATT JAG DÖR !

image614

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback