Bmb

JAg drog hem till Rebecca igår. Vi gjorde mat och sådant. Kollade lite på Lets dance. Såg idag att Linda åkte ut, fan vad tråkigt. Hon var ju en favorit faktiskt. Karl-Petter kan väl åka, kan presterar ju aldrig bra, förutom igår liksom.

Sen fick vi ryck. Snapsade en massa äckel sprit, drog ner till Bmb och mötte upp Pär och hans kompis Mattias. Vi dansade, for omkring, drack lite mera och sådant. Det var mkt kul och jag diggar fan bmb starkt, så skönt att kunna välja mellan fler dansgolv och sen var det inte allt för mkt folk ute =)

Nu är det så att jag äter pencillin, var väl inte så bra att dricka igår med tanke på att jag ska hem till Mattias idag. Hm... så nu har jag gjort en lista på bra saker för magen som jag ska äta idag. Vore jobbigt om det hände en olycka hemma hos honom, HAHA.

Min varböld har varat en jävla massa igår. Folk kom åt där hela tiden och skiten satt snett idag, bandaget och det. Så det var ju kul... höhö.

Fan, jag mår illa. Usch... Kanske är för jag tog p-pillret imorse i samband med pencillinet.. bra kombination eller inte. Ska ta hand om min mage idag hihi.

Var med på världens sämsta vimmelbild. Ser helt traschig ut. Så skratta gärna åt den, för det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback