En ledig dag

Känns konstigt att sitta här kl halv tolv. En ovana dessa dagar. Vaknat massa ggr i morse, är så van att gå upp tidigt. Försökte somna om hela tiden, tillslut gjorde jag visst det och vaknade kl 1001, fick panik i någon sekund, sen kom jag på att jag är ju ledig.
Ganska boring faktiskt.
Men nu börjar tröttheten komma inpå, är så seg idag. Kroppen gör ont och ryggen likaså. Det är inte konstigt man reagerar, går från 100, till absolut 0. Jahapp. Hade hoppats på att få jobba idag tror jag... mkt roligare än att sitta här iaf. Hihi

Igår efter jobbet kom jag hem efter halv åtta någongång. Hällde upp chips, gjorde dipp och hällde upp ett glas vin. Sen var det bara jag och Lets dance. Det var så skönt, inge ljud, bara tyst. =)

Idag vet jag inte vad som sker. Får väl se. Blir nog iaf lugnt, i guess. =)

Hej verkligheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback