Flickrummet mitt

Har gjort iordning rummet lite. Köpt ny tv bänk, schablonger ( tror jag det heter ). Så har möblerat om lite :-) .
Tänt ljud har jag nu, och lyssnar på skön, soft musik. Jag bara är..



Tog utan blixt för man ska se ljusen och mysigheten lite mera :-)

Nu kom Amy whinehouse - back to black på. Mysig låt, hennes röst är skön. Tråkigt att hon är en konstig människa. Haha. Galen tjej det där....!
Men hon verkar inte bry sig så mkt, säkert drogerna som gör det. Tragiskt!

Igår ringde VUC kärringen och klaga och frågade massa saker om min ansökan till komvux. Suck.. snacka om försenat. Får hoppas på svar denna vecka, så man vet liksom.

Idag på dagen kikade jag på ett avsnitt av "robins" på svt. Gäster var Björn gustavsson och Felix herngren. Fan så jag skratta, roliga människor det där. Haha. Tydligen var det sista avsnittet, så ladda hem det om ni vill skratta lite :-)

Personligen tror jag att Björn Gustavsson har varit den "nördiga" i skolan och använt sig av humorn för att bygga upp någon slags mur. Jag vet inte, men det känns som det... Om det är så, kan ju han skratta sig lycklig åt mobbarna! =)

Nu blir det ANDRA AVENYN. Love it ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Myspys i rummet ju=) Jaha, robins har jag aldrig ört talas om! Kanske man ska ladda hem=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback