förvirrad kanske

Charlotte perelli vann igår, vilket var bra. SKön låt och så! Blev dock väldigt förvånad över att linda bengtzin inte fick några tittar röster.. konstigt det där.. haha.
Jaja, rätt låt vann iaf!
Tycker ni ?

Varför kände jag mig förnedrad och sviken? tog jag illa upp för att jag inte visste om det var sanningen eller om du ljög mig rakt upp i ansiktet? jag vet inte vad jag tror faktiskt. Får se om det löser sig under dagen... vi ska ju typ jobba ihop. Samma visa igen, samma veva, samma känslor kommer jag ha imorrn när jag kliver innanför dom där dörrarna.

Igår såg jag framemot det, idag känner jag bara äckelkänslor faktiskt. Varför ställer jag upp, varför bryr jag mig så mkt om dej. Varför är jag så jävla snäll gentemot allt detta?

Känner mej helt jävla invisible... ett tack, eller ett förlåt kanske skulle ha setat fint.

Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback