Fredag Och Lördag

Fredagen blev lite rörig. Men först satt Jag, Rebecca, Max och Micke och drack öl och vin. Dom drog till Bmb. Vi skulle dit senare, men dom ringde och sa att det var proppat med folk redan kl 21. Det var nå Cover band som spelade där som troligtvis var populärt.

Vi mötte killarna och drog in på pluto. Satt där i 30 min. Drog till Å och då kom Peter och Frida. Vi avrundade på natten någongång eftersom det var fest dagen efter igen..



Lördagen blev också lite rörig faktiskt. Hehe. Från början skulle vi hem till Frida och förfesta men av någon speciell anledning så förfestade, jag, Sanna, och Rebecca istället.
Vi drog sedan till Å och tog oss ett glas vitt och sedan mötte vi upp Frida och Peter och drog in till Blue moon bar.
Det var jätte trevligt när vi satt och snackade och drack lite. Vi for runt som tuppar och hade kulish. Sen kom Max också med sin feting kamera och alla trodde han var vimmel fotograf.. tråkigt för dom som går in på Bmb's sida dagen efter och inser att dom inte är med... en annan hade ju blitt lite små arg, haha!

Nej men det var det. En trevlig helg, smålagom sådär. Idag är man lite bakis. Eller mest seg faktiskt. Sitter i mjukisarna, ljus tända och glor febrilt på andra avenyn. Snart är ett till avsnitt klart... =D

Jag, Sanna, Frida och Rebecca på blue moon.
image617

Lilla jag
image618

Rebecca, frida och Peter
image619

Max och Rebecca
image620

Jag och Sanna på Å
image621

Jag är tvungen att lägga upp denna hemska och skrattretande bild på mig själv från i fredags. Jag ser helt ner sunkad ut. Oljig på händerna efter hamburgare som också fastnat i ansiktet.. grooose! Hahaha
image622

Ja det var allt från mig. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback