Godnatt

Nu ska jag snart ta och krypa till kojs. Har varit en stressig dag på jobbet, mkt att göra, men hur kul som helst. Börjar 10 imorrn, slutar 19! :-)

Var skönt att återse nötterna ute på E-lund. Jobbade med Lotta och Fredrik idag, det var kul. Och mötte Marie när jag kom!
Feels like im home, haha. Stört egentligen. Hur man kan trivas så sjukt jävla bra, obeskrivlig känsla. Jag undrar om jag kommer återfå den känslan på något annat jobb? att gilla precis alla jag jobbar med, och dessutom vara duktig och självsäker på mitt jobb. Och gå hem med ett leende på läpparna varje dag för att jag trivs så bra? Och vakna på morgonen, trött som fan, men endå känna, wie, ska jag jobba idag =D ....det känns fan inte möjligt.
Jag har haft tur faktiskt. Tråkigt att det är kortsiktigt bara..

Ska jobba lördag också! SKIT bra det ju. Money money. Hihi. Hoppas på söndag också...

Nej, sängen ropar på mig!!
Godnight people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback