hejhej

Då var en till arbetsdag över då. Nästan så jag, Lotta och fredrik blir trötta på varandra, jobbar ihop hela tiden, haha. Imorgon också! :-)
Sista dagen, sista jävla dagen. Fan. Usch. Dock vet man aldrig om man får hoppa in i helgen. Men på måndag är det iaf möte med folket kl 10. Sen stänger butiken ner och jag kommer aldrig mer sätta min fot där. Det känns fan sorgligt. Det är väl en sak att inte jobba kvar, men nu kommer jag inte ens kunna gå dit och hälsa på mina arbetskamrater, Nej för det blir någon annan jävla piss affär där.
Så nu får man samma känsla igen som förut. Sista dagen. Ganska så sorligt.. ledsamt. Många skratt man aldrig kommer glömma. Många minnen som raseras av någon annan affär.
Det kanske låter patetiskt. Här sitter jag och verkligen beklagar mig över ett jobb och jobbpolare. Men fan vad det har gjort intryck på mig. Fan. Det är som alla säger.. det kommer absolut inte bli samma sak på nästa jobb. No way.

Idag gjorde vi en mkt busig sak, hihihihihi. Never gonna tell!! haha!!

Nu ska jag slänga mig i badet. Det känns att jobba utan någon ledig dag i streck med långa pass. Ajjjajjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback