jaha

Var och tränade idag med Becca.. sen drog vi till vuc... för inte kom man inte på enstaka ämnen, eller jo 4st.. men det funkar inte. sökte in på ett annat programm..så nu får man vänta igen.. lalalla. kulish.

Sen drog vi hem, duschade och så. For hem te becca och åt renskav.. det var gott.. dock starkt, men gott.. fick värmevallningar.. höhö.. klimaterie varning.

Nu sitter jag och väntar på att Mattias ska ringa... Vi har börjat prata på kvällarna in till nätterna denna vecka. Mycket trevligt, och kul... finns liksom inge stopp.. prat prat prat hihi. Sen lägger vi på efter några timmar och sover. :-)
En.. (dålig?!) vana har det nog blitt.

Sitter och tar emot avsnitt av rebecca och max. Andra avenyn. Ohhh besatt som fan är jag. Så sjukt bra serie så man dör. Men allt kronglade, fick inte hem avsnittet. Sen skulle jag ladda från deras hårddisk, på ftp.. Tror ni det gick eller? NOPE.

Så får ta emot på msn, vilket kan ta lång tid.. men nu gick det ganska fort fan.. sjukt bra ju!

Hejsvejs




Kommentarer
Postat av: Sara

Men alla avsnitt finns ju på SVT's hemsida.

2008-03-14 @ 06:58:46
Postat av: Camilla

-Sara!
Jo jag vet det, men har inte rätt spelare och det funkar inte!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback