jobb ju

Mattias ringde imorse och sa att jag måste jobba inne i city. Jag stog där med träningskläder och påväg till gymmet liksom. blev helt paff, efter allt som hänt trodde jag inte att jag skulle få jobba igen. Men tydligen, vindar vänder...

Var så sjukt nervös. Har inte jobbat inne i city sen i julas.Har ju bara varit ute på Erikslund. Så med en klump i magen drog jag ner med bussen.. jag visste inte vad jag hade att förvänta mig, helt ärligt. Klart, det är ingen som tycker illa om mig, men situationen som man hamnade i var inte särskilt populär.. om man tänker efter såhär i efterhand, haha.

Kom in i fikarummet. ALLA satt där, dom jag hade mest farhågor av. Jag höll på att dö rent ut sagt, falla drop dead på golvet. Men jag gjorde inte det.. drog på mig ett leende och jobba hela dagen.. det gick sjukt bra, och jag kände att jag hade saknat det...

Ska jobba nästa vecka ute på E-lund, sen veckan där på också.. fan, jag längtar att få träffa alla där ute.. tycker om dom.. dom är bäst.En familj jag saknar sjukt mkt. Så det ser jag framemot, och jag tror dom ser fram emot att ha mig där också! :-)

nu sitter jag och väntar på att Mattias ska ringa mig, återigen på nätterna. Dock är kl väldigt mkt och jag tror jag somnar närsomhelst..så nu får han ta och ringa.. gäääääsp.

Idag var jag och rebecca över till Sanna och kollade hennes nya place med karln som hon blitt sambo med igen. Det var fint faktiskt :-) även fast dom nyss flyttat in dit!
Dom bor på skiljebo, rätt sida av stan, och i samma hus där min bror bodde i, hihi.

Men sen efter några glas vin så blev man helt seg... så vi avrundade vid elva någongång. Imorgon blir det melodifestival med vännerna.. najs najs=)

Godnatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback