När allt känns som det ska

Igår var perfekt. Jag är glad, över förväntan och det känns bra. Jag kanske inte ska ropa hej ännu, men jag önskar så mkt att jag kunde det. För jag vill det :-)

Jag kom hem till Matte innan 8 någongång. Maten stog och puttrade på spisen. Vi åt, pratade, kollade på melodifestivalen. Allt var jätte mysigt och det kändes bra!
Han har ju gått kock utbildning förut så han visste vad han gjorde. Sjukt gott var det iaf. Det blev potatisgratäng och sen nå grejs som var inrörd i nån god smet... så himla mumsigt. Och såklart sallad till :)

Vi mös och kollade på film sen. Sen däckade vi i sängen runt två någongång. Sov hela natten lång med hans närhet bakom mig...

Vi vaknade båda med ont i magen. Kanske maten? vet inte. Men vi kikade på Vasaloppet, sen gick elen och allt dogade. Så han for ner till jobbet i city och försökte reparera datorerna i butiken. Jag stannade kvar i lägenheten, men sen sa han att det tar längre tid än förväntat så jag bäddade sängen och åkte hem. :-)

Håll era tummar för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback